دانشگاه علمی کاربردی مهرکام پارس

دانشگاه علمی کاربردی مهرکام پارس

کاردانی و کارشناسی مدیریت کسب و کار
دانشگاه علمی کاربردی مهرکام پارس

دانشگاه علمی کاربردی مهرکام پارس

کاردانی و کارشناسی مدیریت کسب و کار

مدیریت تبلیغات و برندسازی استاد محمدی پور-ترم زمستان 95(گروه کارشناسی)

کنفرانس های دانشجوئی درس مدیریت تبلیغات و برندسازی استاد محمدی پور :

کنفرانس دانشجوئی:مدیریت تبلیغ،اهمیت،نقش وجایگاه در بازاریابی-پنج بازیگر اصلی در تبلیغات

کنفرانس دانشجوئی:انواع تبلیغات

کنفرانس دانشجوئی:روشهای بودجه بندی تبلیغات

کنفرانس دانشجوئی:تحلیل محیط داخلی و بیرونی-تعیین هدف و مخاطبان تبلیغ

کنفرانس دانشجوئی:تهیه پیام و برنامه خلاقیت

کنفرانس دانشجوئی:مدیریت رسانه

کنفرانس دانشجوئی:برند چیست

کنفرانس دانشجوئی:ابعاد برندینگ در بازاریابی صنعتی- تجاری

کنفرانس دانشجوئی : اثربخشی تبلیغات

کنفرانس دانشجوئی : ارزش ویژه برند مشتری محور-جایگاه سازی برند

کنفرانس دانشجوئی : فرصت ها و تهدیدهای برندسازی-تجزیه و تحلیل عوامل بیرونی برندسازی

کنفرانس دانشجوئی : مهندسی برند و نقاط ضعف و قوت عوامل برند سازی

کنفرانس دانشجوئی : هزینه تبلیغات

کنفرانس دانشجوئی : روش ها و تکنیک های خلاقیت و نوآوری

کنفرانس دانشجوئی : برندگذاری ملی

جهت دانلود جزوه درس مدیریت تبلیغات و برندسازی استاد محمدی پور کلیک نمائید:

 فرمت ورد - فرمت پی دی اف

نظرات 5 + ارسال نظر
علی غلامحسین پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 00:52 http://www.mcpuast.blogsky.com

با درود
از همه شما دوستان و بازدید کنندگان عزیز که از وبلاگ خود بازدید نمودید ، بسیار متشکرم.
موفق و موئید باشید

علیرضا پورشرقی مقدم دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 13:35 http://novinbazzar.blogfa.com

باسلام و عرض خستا نباشید

مجتبی محسنی پویا سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 07:30

با تشکر محسنی پویا

Elham Sanaeifar شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 10:15

باسلام و تشکر از زحمات شما

الهام سنایی فر یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 10:39

باسلام و تشکر فراوان از زحمات جنابعالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.