ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
کنفرانس دانشجوئی:مدیریت تبلیغ،اهمیت،نقش وجایگاه در بازاریابی-پنج بازیگر اصلی در تبلیغات
کنفرانس دانشجوئی:انواع تبلیغات
کنفرانس دانشجوئی:روشهای بودجه بندی تبلیغات
کنفرانس دانشجوئی:تحلیل محیط داخلی و بیرونی-تعیین هدف و مخاطبان تبلیغ
کنفرانس دانشجوئی:تهیه پیام و برنامه خلاقیت
کنفرانس دانشجوئی:مدیریت رسانه
کنفرانس دانشجوئی:ابعاد برندینگ در بازاریابی صنعتی- تجاری
کنفرانس دانشجوئی : اثربخشی تبلیغات
کنفرانس دانشجوئی : ارزش ویژه برند مشتری محور-جایگاه سازی برند
کنفرانس دانشجوئی : فرصت ها و تهدیدهای برندسازی-تجزیه و تحلیل عوامل بیرونی برندسازی
کنفرانس دانشجوئی : مهندسی برند و نقاط ضعف و قوت عوامل برند سازی
کنفرانس دانشجوئی : هزینه تبلیغات
کنفرانس دانشجوئی : روش ها و تکنیک های خلاقیت و نوآوری
کنفرانس دانشجوئی : برندگذاری ملی
جهت دانلود جزوه درس مدیریت تبلیغات و برندسازی استاد محمدی پور کلیک نمائید:
با درود
از همه شما دوستان و بازدید کنندگان عزیز که از وبلاگ خود بازدید نمودید ، بسیار متشکرم.
موفق و موئید باشید
باسلام و عرض خستا نباشید
با تشکر محسنی پویا
باسلام و تشکر از زحمات شما
باسلام و تشکر فراوان از زحمات جنابعالی